Alegria de la vida y mas de Bert en Margreet

vrijdag 21 mei 2010

Doen=blij, Zijn= blijer, Samen Zijn= superblij




Esther is druk met de voorbereidingen voor de Inspectie Jeugdzorg en geeft voorlichting over de juridische kaders bij groepen van gesloten Jeugdzorg,
Ik maai het land aan de zijkant van ons huis,
Alma volgt een traject bij de Kamer van Koophandel en is in de weer met trainingen en het coachen van mensen,
Ik maak van lelijke nachtkastjes mooie nachtkastjes,
Agnes is lekker bezig met de training familieopstellingen, verandertraject bij verpleeghuizen en al haar andere activiteiten op het gebied van training en coaching,
Ik boen de schimmel van de muren en het plafond,
Danielle is druk met haar eigen praktijk en gaat een grotere kantoorruimte huren,
Ik snoei de verwaarloosde jasmijnstruik,
Karin is druk met haar logopediepraktijk, het is weer de periode voor het afnemen van testen bij haar clienten,
Ik veeg alle bloesems en blaadjes van de terrassen,
Anniek begint steeds meer hofleveranciers te krijgen voor MDFT en heeft haar certificaat voor Therapeut en Supervisor op zak,
Ik kijk of er al boekingen binnen zijn gekomen voor de bed and breakfast en probeer wat reclame te maken,
Ria is als orthopedagoog retedruk met haar detacheringsklus,
Ik sjouw troep naar de container,
Ynske reist een half jaar met een camper door Amerika, Canada en misschien nog wel meer landen,
Ik schilder vlakken op de muren van de gastenkamers en hang daar fotolijstjes op,
Ina doet nu toch weer wat trainingsopdrachten ondanks dat ze het rustiger aan wilde doen,
Ik zoek een winkel waar ze raamtrekkers verkopen,
Charlotte heeft een andere baan en ervaart minder stress,
Ik maak een kamer voor de jongere in orde die wij in de nabije toekomst gaan opvangen en begeleiden,
Andere Karin is als manager bezig met meer commerciele dienstverlening om minder afhankelijk te zijn van subsidies,
Ik ga naar de rommelmarkt om een gasfles en een tafeltje te scoren,
Mama heeft weer een zware klus geklaard bij een patient die ze heeft verpleegd,
Ik zet de plankjes in de keuken in de olie en de lak,
Minoes is tijdelijk gedetacheerd naar een ander filiaal en is actief bezig om nieuwe klanten te werven,
Ik knip rietstengels af om als decoratie in een pot te zetten,
En Roos, Dieuw, Annemieke, Annelies, andere Ria, Miranda, Nyncke, Gea, Natasje, Eugenie, Inge.........................allemaal DOEN ze,

Ik ben blij met wat ik DOE. En als mijn vriendinnen, dochter en moeder ook blij zijn met wat ze DOEN ben ik ook weer blij. Maar ik ben nog blijer met wie ik nu BEN en wie mijn vriendinnen, dochter en moeder ZIJN. Samen mogen we er ZIJN, dat maakt mij superblij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten