Alegria de la vida y mas de Bert en Margreet

dinsdag 7 september 2010

Dwangmatig..................niet meer nodig!

Regelmatig een nieuw shirt of een nieuwe broek online bestellen bij Esprit, niet meer nodig
Elk moment van de dag denken aan lippenstift opdoen, niet meer nodig
Contact onderhouden met vrienden omdat het hoort, niet meer nodig
Me druk maken of mensen het wel naar hun zin hebben, niet meer nodig
Regelmatig wat lekkers kopen bij de benzinepomp, niet meer nodig
Status hebben in een baan, niet meer nodig
Aardig gevonden willen worden door de hele wereld, niet meer nodig
Op mijn tenen lopen, niet meer nodig
Een overvolle agenda hebben, niet meer nodig
Gewaardeerd worden om wat ik allemaal doe, niet meer nodig
Zeggen dat ik het druk, druk, druk heb, niet meer nodig
Voor een feestje vijf verschillende setjes kleding uitproberen, niet meer nodig
Als een dolle moeten poetsen in huis, niet meer nodig

Al dat dwangmatige gedrag...............het is niet meer nodig.
Het is fijn dat ik van mezelf gewoon mag ZIJN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten