Alegria de la vida y mas de Bert en Margreet

vrijdag 5 februari 2010

Lente in februari

De amandelbomen dragen prachtige bloesems,
De stoeltjes en tafels gaan naar buiten,
Mensen kwebbelen en lachen op het terras,
De mutsen en sjaals liggen weer in de kast,
De laarzen maken plaats voor de slippers,
Blote benen en armen zijn zichtbaar,
De markten in de dorpen worden elke week groter,
De bergen veranderen in vele kleuren groen,
Velden vol gele bloemetjes,
Vogels zijn druk in de weer en zingen volop,
De zon straalt steeds krachtiger,
Andalusiƫ is echt de land van het licht,
En ik roep al huppelend " het is lente in februari!"

2 opmerkingen:

  1. kun je ook een beetje lente onze kant op sturen?
    ;) Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi margreet en bert,

    ja een beetje zon en warmte in London zou niet gek zijn. Het is weer aan het sneeuwen en weet niet goed wat ik ermee moet?!

    Leuk om jullie te volgen, en ik geniet van jullie geduld, ben benieuwd wanneer jullie in het huis(je) wonen want geloof het of niet ik kijk er nu al naar uit om jullie te bezoeken, een paar glaasjes cava, tapas hmmm. Tot snel maar weer. Vanuit London nu even niets bijzonders te melden maar ik hou contact, groetjes Eus

    BeantwoordenVerwijderen