Alegria de la vida y mas de Bert en Margreet

zaterdag 9 januari 2010

En toen................


En toen was ik een keer of 14 verhuisd......

En toen woonde ik in Meppel,
En toen ging ik samenwonen met mijn lief in Utrecht,
En toen kwamen de emigratieplannen, huizen verkocht, op naar Maarn,
En toen gingen we logeren bij pa en ma in Frankrijk,
En toen zwerven in Spanje van hotel naar hotel,
En toen tijdelijk wonen in een appartementje in Alhaurin el Grande,
En toen vertoefden we op een kamer bij Bettie en Frank in Alora,
En toen.........was het nog even wachten op onze finca in Zalea!

En toen was ik nog meer keren verhuisd. De tel ben ik de laatste maanden kwijt geraakt! Zal ik de 20 halen?

En toen besefte ik me dat het overal mijn thuis geweest is waar ik mijn eigen plek had en kon ZIJN. Er waren grote en kleine huizen, oude en nieuwe, huizen in een stad en in een dorp, vrijstaand en in een woonwijk, met tuin en zonder tuin, in Nederland en in het buitenland.......
En toen zat geluk (ik noem het liever een mooi leven) niet in een stapel bakstenen maar in mezelf. ZIJN kan overal, een geruststellende gedachte.
En toen?

1 opmerking:

  1. hej, hej

    En toen was er een leuk blogje
    Ik begrijp dat niet alleen het papiertje voor jullie huis vertraging oploopt maar ook de post
    Goeie cursus onthaasten
    Blijf lekker genieten

    liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen