Alegria de la vida y mas de Bert en Margreet

woensdag 20 januari 2010

Het laatste nieuws van Bert en Margreet

Gisteren is Bert naar Alhaurin el Grande geweest voor een afspraak met de advocaat.
Ik bleef bij het huis van Bettie en Frank omdat ik aan het bijkomen was van een allergische uitbarsting.
Toen Bert terugkwam zat ik net even te schrijven..............."En?"
Over twee weken hebben we de sleutel hoor! Het certificaat komt 22 of 25 januari a.s.binnen en dan duurt het nog een aantal dagen om de boel in de orde te maken.
Dus..................Als het goed is vindt op 1 februari 2010 (ja, dit jaar!)de overdracht plaats.
Jeetje wat spannend. Gaat het nu toch echt gebeuren?
Ik hoop dat het volgende berichtje op mijn blog is: "wij hebben de sleutel!"

2 opmerkingen:

  1. Dat is erg prettig want ik heb Anniek gesproken en we komen in september een weekje bij je. Erg leuk nieuws!!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu heb je natuurlijk geen tijd om te blogge omdat je lekker aan het klussen bent in jullie nieuwe huis..... hoop ik!
    Liefs anniek

    BeantwoordenVerwijderen